Full rulle

Hinner inte med något känns de som, är så många "måste" hemmet o allt va de innebär-tvätt, matlagning, städande. JamieBus ska ju självklart ha sin tid, underhållas o lekas med. Just nu vill han inte alls leka själv. Sen mig själv, vill ju ha lite egen tid oxå, men de hinns inte med just nu. Stressad och på dåligt humör hela tiden. Så tråkigt och frustrerande :( Vill alltid att här ska vara fint och undan plockat, men de går inte med en liten buse som drar fram allt överallt. Oh klart ska han få leka :)
Måste släppa och försöka bli av med min pedantiska sida, rätt mycket och väldigt snart med.
För jag kommer nog inte orka mycket länge till :(
Hoppas det släpper och kanske blir de bättre när Jamie börjar på dagis och jag börjar jobba. För nu när jag går hemma är de ju mycket jag som får fixa med detta, så sen kommer vi ju hjälpas åt mkt mer, oh när jag jobbar o bus är på dagis så kommer vi ju inte stöka ner på dagarna :)
Så längtar lite dit, även om jag vet att det kommer vara jobbigt att lämna iväg JamieBus på dagis. Samtidigt skönt då jag inte klarar detta länge till :(

Min älskade unge <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt :)

2011-12-17 @ 22:56:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0