Glömde nästa...

... Beställde klänning till nyår :)
Vill ju vara nyårs fin även om vi inte ska på fest eller ut och dansa :)
De är ju trotts allt nyår. Men tänker inte visa klänningen än..
Kan visa kjolen som jag oxå beställde, vet inte om jag ska ha den på julafton, får se. Men kommer iaf ha den när jag säljer mitt MARY KAY, har blivit återförsäljare till dom. Men inte riktigt startat än :)
Men behöver "kunder" sen när jag startar, så hör gärna av er om ni vill jag ska komma eller om ni kanske redan vet vad ni vill ha.
För då beställer jag hem det till dig :))
Så sprid ryktet och bli en stolt Mary Kay användare..

Här kommer kjolen och även en bild på vår fina gran :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är Marykay?

2011-12-21 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0