Fredag..


Ja idag har vi fredag, vilket innebär att min mamma och syskon kommer hit :) De ska på konfimation i morgon hos Bos brorsson så då passar de på att sova över här :) Mysigt ska de bli, tacos står på menys då Sanna tjatat om det ett tag berättade mamma. Bilder på det kommer senare, kan även då berätta vad vi brukar ha till..

Efter Christoffer slutat jobba igår så åkte vi till Lomma för att hälsa på Sofie och hennes familj :) Så trevliga och snälla, bjöd på grillat gjorde dom oxå. Mmm vad gott det var :) Så Sofie ska skicka över lite bilder som hon tog igår, så senare under dagen kommer de nog dyka upp här i bloggen. Har även tagit bilder med min mobil, men sladden till den har Emma :( Får hämta den en dag så jag får över mina bilder oxå. Jamie plaskade ju i en massa vatten, fick sig en egen lite pool. Haha så fint det var. Vi köpte även lite BjörnBorg kalsonger och trosor till oss själva, sen fick Jamie ett par av Sofies mamma Carina. Han har redan fått 2 par va dom, så dessa blev i storleken större.

Fick paket med posten idag, 8 mån från Nestle


Lite provsmaker samt rabatt kuponger, såna har paket mottages gärna :)


Kalsongerna han fick igår, ursöta. Längtar lite tills han börjar springa runt så jag får se hans söta lilla rumpa i dessa finiga.


Såhär såg det ut innan vi skulle åka igår. Han är nog lite intresserad av att sy pojken min :) Eller så är dte bara spännande med alla saker som låg där i :)

Han har nu börjat gå oxå. Eller ah, gå och gå. Innan var det ju de att han ställde sig upp mot saker här hemma. Men nu har han börjat följa föremålet runt. T.ex. tv-bänken där ställer han sig upp mot den och sen går runt den. Likadant gör han med soffbordet. Stora pojken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0