Jobb

.. Har hittat ett jobb jag ska söka.. MEN vad ska jag skriva, de kräver inget cv eller så direkt utan ett personligt brev :) Rätt enkelt igentligen, men inte för mig. Åh hade så gärna velat ha detta jobb. Älsklingen får helt enkelt försöka hjälpa mig ikv när jag kommer hem från träningen :)
Ska träna med Alexandra idag. Ska väl köra det "vanliga" 20 min crosstrainer och sen 20 min löpbandet, där vi går 4 min och springer 1 min. Men Alexandra hade hittat något program hos körde, så vi får nog pröva det. Var tydligen jätte jobbigt. Jag kommer DÖ !!
Ska snart gå in och väga mig samt mäta mig och se om de sker någon förbättring. (hoppas)
Tycker min mage är så hård lixom, nästan som när man var gravid, fast mer hängig eller vad man säger!
Ska få bort den iaf, kan ju se om jag har någon fina kropp på Alexandras bröllop, hon vill ju trimma sin kropp fram tills dess och då kanske jag oxå kan lyckas och känna mig lite finare när jag är fin klädd. Ahja ni förstår!!
Jamie fick smaka min hemmalagae köttfärslimpa med sås häromdagen, han gillade det. Så idag ska han få lite sparris soppa tänkte jag :) Någon som har lite tips på vad man kan laga till barnen, sånt som går att frysa in? Kanske har ni någon sida där det finns bra recept. Berätta för mig, vill börja mer och mer med "riktig" mat till honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0