Paket på posten

Ah idag fick Jamie paket på posten, från Go´boken :) Böcker som han senare kan både kan använda vi lek o läsning. I den stora boken kan han känna hur djuren känns, mysiga tyger.
Samt en bok om sjukdomar, kan vara bra att ha. Kanske kan underlätta vid något tillfälle.
Jamie har precis vaknat upp efter en lur på golvet :D
Trodde ju vi skulle få sova länge i natt, men icke det. Innan kl blivit 2 så hade jag varit där inne 2 gånger och pysslat om. Han hade nog lite ont i magen, för efter ett par fisa var det high life där inne :( Jag blev ju inte så värst gla, mentillslut somnade han om. För att sen vakna kl 5 igen och vägrade då att somna om, så då fick vi stiga upp. Va ett 1,5 tim ca, sen somnade han på mitt bröst så vi sov ett tag till och det tackar jag för. SKÖNT
Här somande han :)
Håller just nu på att tvätta, Christoffers föräldrar kommer hot ikv och skulle då ta med sig smörgåstårta. Funderar på om jag ska baka ngt att ha till efterrätt ?!
Träna med Alexandra ska jag oxå hinna med idag, även hämta ut mitt paket som jag vunnit på tradera :) Tycker om var så himla fina, så hoppas det uppfyller mina förväntningar :)
Bildbevis kommer senare ikv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0