Regn


Det regnar och regnar :( Tråkigt, men då har jag lite tid över för att fixa här hemma :) Blev en sån dag igår oxå, vill göra så mkt men ekonomin tillåter inte det riktigt, tråkigt nog. Sen har det hänt lite saker med bilen. Så 11,000 kommer detta kalas att gå på. Så j/vla surt, tur det finns lite pengar sparade. Hoppas på att jag kan komma igång med att jobba lite mer "på riktigt" efter sommaren så vi kan få igång ett bra sparande och även så vi kan unna oss lite extra ibland. Det är inte så att vi lever som råttor eller så, men det hande varit skönt att inte behöva tänka så mkt på pengarna. Ah ni förstår vad jag menar!!

NU kommer bilder från i måndags.. Haha, galet rolig kväll :) Det ska vi snart göra om igen. Tack mina små älskade flickor för denna roliga kväll <3



     

   

       









För att radion skulle fungera fick vi använda oss av denna ciderburk :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0