Fyndat :))


Yes. Har hittat nagel saker :)
Uv-lampa, akryl, pulver, glitter, oljor, för/efter lack, tippar/naglar. Tror de var allt :) Och söta Rebecka fixade ett bra pris till mig. Så i sluter av månaden är det mitt :) Så får öva på att göra fina naglar :) Roligt..

Ligger nu i sängen o ska försöka sova lite :) I morgon trotsar jag allt vad regn i blåst heter för jag ska cykla :) oh där med basta. Vägde mig i morse och ska nu gå ner minst 10kg
Har chips hemma men de ska sparas till helgen och inget mer på vardagarna och försöka med nyttigare mat :)
Får se hur detta går, men börjar man se lite resultat är de absolut roligare. Får komma igång med lite träning snart oxå :)

Sov gott mina vänner. Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ska du oxå börja med de som Angelica :))

Skulle skriva att jag är typ första kvinna som försökskanin men till vilken nytta när jag bryter dom efter 3 dar typ :p

2012-04-11 @ 07:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0