God"tidig"morgon


Hur kan jag vakna 06.43 när jag är ledig en lördag? Båda pojkarna sover ju. Solen tittar fram så får nog gå ut och sätta mig på balkongen en tur :)
Skönt, får väcka killarna i tid så de kan bli mkt gjort i de nya hemmet :)
Hjärtat vaknade till för en stund sen och hade ont i skuldran/axeln samt sidan längs med ryggen. Stackarn!
Men jag tänkte ju direkt -Klenis, låt mig sköta det idag då :)
Här har ni ingen tjejig tjej med tummen mitt i näven. Utan jag kan minsann sånt här. Byta däck, gräva, såga, borra. Ah alltså är rätt händig av mig får jag ju säga :)

På återseende, ska försöka få lite kort i det nya idag. Så ni kan få se lite :)


Kommentarer
Postat av: SANDRAFOTAR

anmäl dig till veckans blogg! som visas för 100-200 läsare!

http://sandrafotar.webblogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang-3.html#comment

2012-04-14 @ 10:28:30
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0