Uteplats & barnvänliga gårdar


Det saknar jag här i Trelleborg :(
Visst de finns ju på malörten och fagerängen, men där vill man ju inte bo.
Jag är uppvuxen på områden och gårdar där alla barnen leker ute tillsammans på lekplats och gräsmattor, med pulka backen på gång avstånd. Även när vi flyttade till Simrishamn hade vi det.
Saknar det, man får en annan gemenskap med grannar osv. Jag skulle ju aldrig få för mig att släppa ut Jamie själv, stor gata utanför, och en "lekplats" med gungor, grus och sten.

Nej jag vill fan ha hus eller marklägenhet med tomt !!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Fan vad du vill ha mycket!!!! Men kan väl hålla med dig om hus iaf ;) puss<3

2012-04-03 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0