Utslagen hjälte :)


Efter att ha varit ute i 8 timmar även sovit i den friska luften så somnar man lätt :) Busen kommer säkert sova hur gott som helst i natt, även hans mamma och pappa :)

Har inte haft en tanke på mig själv nu när vi ska flytta. Har hela tiden tänkt, nu får Jamie leka m.m.
Ego NU :)) Jag kan vara ute minst lika mkt som honom, kunna sola när det tillåts, plantera mina blommor och grönsaker osv. Det kommer ju även ge mig en annan frihet än här. Oh C som älskar grillad mat kommer ju kunna göra det när han vill :)
VI ALLA 3 kommer trivas hur bra som helst och hade Busen förstått så hade han nog längtar lika mycket som oss :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj vilken otur du haft.. Och tur för C som fått frukost :) jag har inga beskymmer med att sova eller så vilket jag tycker är tur, bortsett från en snarkande sambo :) men kissa de gör jag minst en gång i timmen när jag är vaken så är ju skönt att jag inte vaknar lika ofta på nätterna :P just nu vill jag bara att han ska komma ut till oss så att jag kan få pussa på honom i stället för att gnäll över mina toa besök :) hehe :)

2012-04-14 @ 22:05:34
URL: http://rasmussennittio.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha ja och tro inte du ska få sola ensam :)) min blek feta kropp är i stort behov av sol :)) <3

2012-04-14 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0