ÅNGEST!!


Vet inte hur jag vill, vad jag vill göra och varför jag gör som jag gör?!

Blir så arg irriterad och känner mig så jävla sviken, bedragen och lurad. Tårarna rinner från mina kinder och jag önskar att inget hade hänt?!
Fast vilket egentligen?
Att jag inte träffat honom, att vi inte fått vår fina sin eller att jag lämnade allt och flyttade :/
Jag vet nog inte! Allt är så jävla svårt och vet inte alls vad jag ska ta mig till?
Han är/var de bästa jag visste, den finaste som fanns, den förste jag någon sin älskat och kommer nog aldrig älska någon så mycket igen. Vill inte göra det heller :( de är ju honom jag vill vara med för resten av mitt liv, honom jag vill dela alla minnen men honom jag vill skapa en framtid med. Med honom ock vår fina son!

Så snälla säg mig VARFÖR VARFÖR VARFÖR VARFÖR ska de sluta så här? VARFÖR gör jag såhär, förstör ju så mycket mer. Men jag vill inte "alltid" vara den snälla. Jag känner mig så jävla äcklad och lurad, så detta är väl mitt sätt att hämnas på. Kan ju inte för något i världen göra så som han gjort. Älskar honom alldeles för mycket.
FAAAAAAAN varför är de såhär?
Kommer jag någon sin känna den lycka och kärlek jag kände med honom?

Fan alltså jag lämnade ALLT för honom . Varför får jag då inget tillbaka?
Är de inte alls värt något att försöka? Har jag någon går betytt något för honom?
Så jävla många frågor, men vem ska ge mig svaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0