Dö kass!!

 
Ska försöka komma iväg o läman in min tele så jag kan få den lagad och börja blogga via appen ist.
Tids nog mina vänner så kommer uppdateringen bli bättre :)
 
Busen är hos mig nu <3
Slutade 13 igår och börjar 16,15 i morgon och sen så är jag ledig tills 07,30 den 27 aug :)
Skönt med lite ledigt, men behöver ett jobb. Endast 3 dagar v.35 sen är de slut :(
Så behöver ett JOBB nu, så vet ni något bara säg till. Tar typ alla jobb. Finns dock inte så mycket att söka här på ams. VART FINNS ALLA JOBBEN??
 
Har lämnat in min cykel på lagning, fixat ett par ekrar o räta på däcket. Så sen ska de cyklas utav bara fan igen. Haha :)
 
 
Lite bad med Alissa en dag i de fina vädret :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0