Söndag har passerat :)


Oh vi har haft ett underbart väder, så himla härligt. I stort sätt hela dagen har spenderats ute, förutom stunden efter pwn med Jamie så han somnade. Då passade vi även på att vila oss en stund då det blev sent igår :) Satt ju upp hos mamma o Bo och pratade fram till 00.30 :) Men det var super skönt och trevligt. Tyvärr så blev de inga bilder p.g.a klibbiga fingrar :D
M & D kom förbi med barnen så vi satt o snackade en stund med den. Så himla roligt att mina vänner kan komma hem till min familj o umgås. Det är guld värt <3 Ni är BÄST!

Niki & Sanna ville så gärna åka tåget som går genom stan på sommaren. Så vid 16 körde vi ner för att hoppa ombord :) Sandra o hennes flickor hängde oxå med ner :) Mysig tur.

Nej nu ska vi se om man kan få lite sömn i denna hetta :) Oh vad jag älskar detta väder, sov gott mina vänner!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2840047/images/2012/pic_503143b6e087c307fb005ff1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0