Barn rummet


Har suttit nu flera kvällar i rad och spanat på saker till JamieBus :)
Lite till rummet, lite lek o lär, lite bra o ha och något present till kompisarna :)
Och idag gjorde jag äntligen beställningarna :) Spännande, så när jag kommer hem på söndag så kommer jag längta till måndag, paket att hämta ut. Nu hoppas jag bara på att mannen min vill gå med på att måla lite p busens rum, sortera och kanske köpa en ny bänk/hylla/förvaring. Har ej sagt detta till honom än, så får väl fjäska lite med något innan jag frågar :)) haha.

Har lite funderingar på att byta säng, men vet inte om jag vågar .. Kommer han stanna kvar i den tros?

I morgon blir det dagis igen o då ska jag tvätta :)) får se vad Sanna vill göra. Eftersom jag ska tvätta kanske hon vill leka med C på jobbet. Aja, de får vi se i morgon.

Nu blir de sängen, efter en underbar dag. Varit på nya jobbet, mellis hemma, sen kulhuset och efter de blev de middag/kvällsmat :))

SOV GOTT MINA VÄNNER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0