Får ni till det ?!


Är alla hjärtans dag en ursäkt till att få till det en extra gång per år ?!
Haha..
Här blir de iaf inget extra :))

Hoppas ni haft en mysig dag, de har jag haft, tvättat, planterat om blommor, torkar dörrkarmar o dörrar :)
Utöver de har vi myst lite på stan, fick ju lite pengar av C så jag kunde förnya min garderob :) Blev 2 par jeans, 2 tröjor, 1 topp och 1 skjorta :) Tänkte jag kunde visa detta i morgon :D Så vill ni se kolla då..

Har slängt iväg i flytt kartong o en sopsäck med kläder till UFF, oh i källaren har jag nu fått i hop 1 sopsäck till. Helt sjuk vad saker man inte använder :( Oh så mkt pengar man slänger iväg .. Hemskt, men de känns lite bättre att ge de till bättre behövande.

Nu ska jag sova, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0