Maxi


Blev en snabb tur till Maxi nu ikv, blöjor, tvättmedel o lite burkmat :)
Skämde bort mig själv med en ansiktsmask och nagelfil, så efter lyxfällan blev det ett bad med mask i ansiktet ;)
Gud så skönt, passade på att raka benen. Var fan inte igår man gjorde det :( Oh gissa vad jag gör? SKÄR MIG !!
När hände det sist, typ aldrig. Men tur att de inte gjorde ont så jag fortsatte badandet en stund till :D

I morgon, fredagen med stort F. Eller dagen med stort I :))
Ska på jobb intervju, whis me luck <3

Berättar mer i morgon om hur det gick.

Nej nanna nu, upp tidigt i morgon så man hinner förbereda sig och kanske ta en sminkning för ovanlighetens skull :))

Blodig Bild :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0