Tidig Morgon

Strax efter sex var vi uppe idag oxå :( Är så trött, så trött. C sover än, väcker honom nog vid nio sen tar jag o lägger mig i sängen :)
Ikv blir de ju kalas hos Alexandra, ska bli roligt, Jamie ska sova hos farmor och farfar. Är väldigt nervös för det, då han sällan träffar den och aldrig sovit där innan :( Hur hanterar man detta?

Var på jobb intervju igår :) Spännande och roligt. 90% inom förskola fram tills års skiftet, skulle ge lönen anspråk för första gången. Jobbigt, men jag gjorde det iaf :) Nu får jag snällt vänta tills på ons-tors innan jag får svar. Ska även på en intervju på ons och en på måndagen efter. Hoppas nu verkligen jag kan få ett jobb, hade varit så skönt :)

JamieBus<3 börjar på dagis på mån. Inskolning :) Stora pojken, var på f-möte i onsdags. Allt verkade jättebra och förskolan är nyöppnad så tror detta kommer bli hur bra som helst..

Trevlig Helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0