Trött.com


Är trött idag och ont i mage o rygg (jävla jobbiga kvinno vecka)
Men de är bara att stå ut och se glad ut. Lugn vecka med lite trevligheter :)

På ons/tors blir de nog Skurup till Krille & My. Om JamieBus är piggare vill säga. Fredag blir en barnpassar dag som avslutas med middag :) Ska passa Lovisa o Theo på förmiddagen, sen ska Sofie passa Jamie en stund o de avslutas med middag hos dem sen :)
Söndag ska jag o hjärtat till Malmö o mysa lite :)
Skönt ska det bli och hoppas vi kan få allt på rät sida. Vill ju detta mer än något annat, men ibland eller rätt ofta nu för tiden är de jobbigt :( Men nu har JamieBus börjat på dagis och jag har fått jobb så kanske hjälper de till lite oxå <3

Nej nu får jag snart lägga ifrån mig mobilen. God Natt med er :) Sov Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0