<3

Idag är det jobbigt, väldigt väldigt jobbigt. Saknar dig något så enormt, kunde gå lång tid mellan gångerna vi träffades, men jag visste du fanns där. Alltid lika glad när jag fick se dig<3
inte så länge sedan vi satt runt köksbordet och åt bullar, o drack te :)
Scatmans World, tänker bara på dig när jag hör den låten. E-type är oxå en påminnare.. Ormar, ödlor, spindlar!
Så mkt som påminner om dig.
Oh Gud vad jag saknar dig, hoppas verkligen att du har det bra nu. Att du trivs och mår bra<3

Många kvällar jag gråter mig till sömns, men vfr vågar jag inte be om tröst o hjälp? Var gång jag nämner ditt namn så kommer tårarna, vem ska jag prata med? Kan inte ens prata med C.
Vill inte han ska se mig gråta, vill inte att någon ska se mig svag.
Men jag är inte svag, jag är en jävla mes som inte klarar av att visa mina känslor!!
Tror de hade underlättat för mig själv om jag kunnat visa mitt sanna jag och be om hjälp. Är kanske för tidigt än att klara göra det? Kommer jag någonsin klara av det?

<3Älskar dig och Saknar dig<3


Kommentarer
Postat av: jag

fråter mig många gånger till sömns också för detta saknaden är enormt stor.. Låten med kapten röd saknade vänner, en enorm väcka klocka och tankar som kommer.. Finns omdu vill prata! <3 Älskar dig!

2012-01-14 @ 09:02:19
Postat av: Jag

"din syster"

2012-01-18 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0