Jobb 17-22

Ja idag har vi jobbat, eller JAG har jobbat :) Jätte kul och jätte skönt, hade en trevlig kväll med tjejerna :) Imorgon är det ett nytt och trevligt gäng.
Har även hittat 3 jobb att söka i morgon. Hoppas på man kan få ett jobb snart.

JamieBus har fått dagis plats :) v.6 börjar i skolning. Fyra dagar, så v.7 kan jag börja jobba en massa :) Spännande ska det bli, han kommer stor trivas. Älskar ju att leka med andra barn, så det kommer bli hur bra som helst. Min stora pojke :) Och idag somnade han utan välling, ska se om vi kan avvänja honom från det. Har även börjat gå upp vid 7-7.30 på morgonen för att få in rutiner och sängdax vid 20.00 ca :) Än går det bra <3

Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0