Tisdag

Dagen då jag fått mkt gjort :))
Träna 1 timme i morse, skönt.
Sen hem, boka tvättid, åkte till Malmö lämnade saker till Memelie, hem för att städa tvätta och sälja kläder, skor o saker. 270:- än så länge :) Lite ska hämtas i morgon och idag la jag in lite till :) Blir mer rensning i morgon, skönt att bli av med sakerna. Låter de ligga ut en månad sen blir de rea o sen UFF för de som är kvar :)

Lånade Wii fit bräda o spel av Memelie, så blir lite träning här hemma oxå :)
Nytt träningspass i morgon.

Tror jag kommit på vad jag ska köpa till C i 25 års present :) spara en massa pengar nu då så jag har råd med den.
Sen blir även Sofie, Memelie & Alexandra 25 år denna månaden. Puh vad dyrt de kommer bli :)
Även ett dop, men den presenten är redan fixad :)

Nu blir det Yatsy med Älsklingen, tror JamieBus har somnat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0