Bikini och resa :)

 
Har nu hittat en dö snygg bikini, kommer ju inte våga använda den de första dagarna till min vita kropp :) Men sen så. Haha!
 
Hoppas verkligen Syrran kan ordna detta och byta de dagarna hon har den veckan :) För då blir de vi som åker utomlands. Åh vad jag längtar!
Kan inte hon så får vi sälja resan :( Jag som längtat så efter att få åka iväg. Hoppas Hoppas!
 
Har ju dock inte hennes kropp, men ett par kg har jag ju gått ner så hoppas de blir några till innan :)
 
Så rediga vi var igår, tvättade busens bilstol samt vagn, rent och frächt nu :)
Pratade även med hyresvärden, så på söndag får jag svar på om jag får lägenheten! Så håll nu tummar och tår för min del är ni snälla! Även sökt ett annat jobb idag plus att jag ska ner på stan och lämna mitt cv i någon butik. Så hoppas det leder till något iaf.
 
 

Kommentarer
Postat av: Misan

Jag ska hålla alla tummar tår jag har Yohanna!
Önskar dej lycka till med allt.. Kram

Svar: Tack så mkt Misan :) Kram
Yohanna Edberg

2012-07-19 @ 23:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0