Det går ner för :)

 
Ah nerför på ett bra sätt :) Vikten går ner, det minskar, jag blir lättare och lättare :) haha!!
 
Nej men sen onsdagen den 11 juli så har jag minskat 3,3kg. Alltså 10 dagar och de är jag väldigt nöjd med. Så promenaderna ska jag fortsätta med lika så att tänka på vad som äts. Har ju ett par piller som skulle funka, men de glömmer jag att ta hela tiden och tydligen så funkar det på annat sätt oxå :) Ska mäta mig idag oxå tänkte jag. Kul att se där oxå för det är väl oftast där de syns först och mest?
 
 
Nej nu ska jag se om min buse vill umgås med mig :) Är hemma på timmar nu och i morgon åker han till pappa Christoffer igen :( Fast busen tycker att stålmorfar och moster Sanna är mkt roligare :( Mest synd om Mamma Yohanna ;(
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit vad du är duktig gumman <3 nej sorry fullt upp men hade kanske kunnat komma ner nästa vecka igen eller till helgen eller nåt. Ska ner på lördag så hade kunnat komma in om stan på förmiddagen men kommer ner allihopa . Puss <3

2012-07-22 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0