Idag är de ny vecka :)

 
 
Oh jag är barn ledig så därför blir de jobb hela veckan, alla 7 dagarna :) Så 10 dagar i streck. De ni, en kväll i kiosken är inte helt fel. Måste ju jobba röven av mig nu när busen är hos sin pappa så jag har råd med mitt nya boende. Eller ah framför allt att köpa saker, men som sagt så har jag ju lite och jag är ingen som behöver de toppmoderna svin dyra sakerna. Loppis och annat billigt är roligare då de inte blir så dyrt när man tröttnat och vill ha nytt :) Ombyte förnöjer. Haha
Fick ju reda på igår att jag fått lägenhet, just den lägenheten jag ville ha. Bra älskar den. Så fin, fräsch och mysig. Känns så himla rätt :) Åh de går bra nu, bara ett jobb som saknas. Ett "fast" jobb, iaf ett vikariat på längre tid så man vte man har något. Är ju så mkt jobbigare att vara inringsnings vikarie nu när man har barn och förskolan måste ha tider. Men de löser sig, de har det ju alltid gjort :) Arbetslös typ 4 dagar sen jag tog studenten, de ena har avslöst det andra så de är skönt. Har hittat en del jobb som jag ska söka. Blir nog även att söka in till skola, så blir väl att man får sitta i skolbänken till våren eller till hösten. Hoppas på att de finns distans så man slipper skyhöga studieskulder.
 
Nej tror jag ska dra bort till Miikka en runda nu och snacka lite skit. Målat klart mina 2 äppel lådor nu, men vill ha några till så får väl iväg o fixa de en dag :)
 
Trevlig kväll mina vänner, i morgon har jag sov morgon och gissa vad jag ska göra då?
Sooooooooooooooooooova!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0