Kärlek till dig

 
Du & Jamie är det bästa som hänt mig!
 
 
Äslakr dig Christoffer, oh vill bara att allt ska bli bra mellan oss. Bra fö rett par, ett kärlekspar som älskar varandra och gör allt för varandra. Att vi ska vara den familj som vi båda drömmer om.
Uppleva och uppfylla våra drömmar tillsammans. Vet inte vad jag ska säga eller göra för att få allt att bli bra igen. Saknar dig vid min sida varje dag, äevn fast ALLT varit mycket jobbigt ett lång tid så är det DIG jag ÄLSKAR och vill tillbrinag mitt liv med. Du är pappan till mitt barn, det finaste vi har. Visst klagar jag på dig, visst tycker jag att du gör fel. Men vi har alla fel och brister, ingen är perfekt.  
Älskar och Saknar dig  <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0