Trött Färdig Helt Slut

 
Jobbat måndag o tisdag sen ledig från Skillinge, gick då in i Kiosken ett par timmar :)
Sen var de Skillinge torsdag fredag och lördag, nu sitter jag här och ska jobba söndag, måndag och tisdag oxå :) Så 9 av 9 dagar :) Haha! Gillar de när man tänker på pengarna som kommer i augusti :)
Promenad idag men Sandra i bäckan, skönt var det så de ska absolut göras om. Har ju ett par kilo att gå ner och hoppas jag lyckas. Ska försöka få bort mitt godis sug oxå så ska de nog hjälpa kilona att rasa :)
 
Oh på måndag får jag äntligen träffa min BUSE <3 som jag saknar honom, min älskade lille plutte pojk :)
Så nästa vecka blir det kiviks marknad på tisdagen, lite karuseller för busen :) Kanske får jag oxå åka 1 eller 2. Haha, blir ju som ett barn bland karuseller. Älskar att åka :)
Sen får vi se vad veckan har att erbjuda. Jobbar ju rätt mkt tyvärr :( Men all ledig tid ska jag tillbringa med det finaste i världen :)
 
Med ballong pinnen i örat :) haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0