Bvc


Då blir de BVC kl 14 och se vad de är för fel på min lilla pojke!
Utslag, feber, grönt snor och trött som in i Norden. Annars brukar han sova 1-2 Tim per dag men nu är de 4-5 Tim per dag. Så känns som något måste vara fel på min lilla pojke :(
Hoppas bara vi kan få lite svar iaf.

På förmiddagen så var vi ute lite i trädgården, på 1 Tim fick jag gjort mkt må ni tro :)
Planterade om mina tomater, gurkor och gyllenbär i större krukor. Planterade över blommor i en finare kruka, nu ska där bara i smultron eller jordgubbar oxå :)
Krattade hela gräsmatta eller Ah joordmattan, så den skiten är väck, städade och möblerade om i förrådet så vi kommer in där igen och sen sätte jag på 1 maskin tvätt innan vi gick in :)
Starkt jobbat av mig får jag säga.

Busen sover, jag har förberett maten och duschat. Så nu ligger jag under täcket en stund. Snart hoppas jag busen vaknar så vi hinner äta lite innan vi ska ner på BVC.

På återseende :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0