Torsdag :)


Ligger på soffan på jobb o har rast :) Dö skönt att få vila lite, känner mig så trött idag :(
Var ute på långpromenad med barnen nu på förmiddagen, hästar och lekplats besöktes. Roligt :)
Så nu får vi se vad andra halvan av jobb består av :)

Då blir de kanske gräs till helgen. Om nu gubben kunde ordna det :) så vi hoppas han har :)

Kommer nog en bild eller 2 från ikv när jag ska på dejt :) haha. Mysigt, ska faktiskt köpa med mig 2 cider tänkte jag. Kan vara gott o smutta på medans man snacka en massa :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad du är tråkig :p här värsta kommenterar jag men varken egna kommentarer eller svar får man :((

Gött o få gräs ju :)) då hade vi kunnat ha midsommar hos er iaf ju :p)

2012-06-14 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0