Bak & Bad


Bakat efter jobb idag. Varje fredag har vi fredags fika på jobbet, och i morgon är det min fredag :) Solkaka fick det bli, längtar så efter sol och värme så kanske kan vi locka fram solen lite mer med min kaka :) Hoppas kolegorna gillar den.

Efter kakbak tog vi oss ett bad, jag o busen. Pappa C är ju iväg på möte med en fack nisse ang deras jobb :))

Fredag i morgon då ju och jag jobbar till 12.15 men ska ha lite planering till 13.15 innan jag hämtar busen på förskolan vid 13.30
Tänkte se om jag fick bjuda in mig hos Sofie en tur så pappa C kan få sova lite efter jobb :)) Så Sofie Lindell när du läser detta, kommentera med ett JA eller NEJ :))
Btw, läs hennes blogg
SofiieCarlsson.blogg.se

Busen somnade strax efter 19 och skönt var de för jag är trött och i morgon blir de jobb 7.15 så han ska på dagis strax innan 7 Tidig morgon :))

Natti Natti

Lite bilder på skum monstret som jag badade med innan :))


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men det är väl självklart att du / ni får komma :))

2012-03-15 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0