En tur..


Till Malmö blev det :))
Inom på Buttericks och köpte saker till Kim så hon kan vara fin på lördag :))
Blev även en tur till Entré för lite shopping. Skor till JamieBus och en jacka till mig :)) En sån jag vill ha till ett lagom pris 540:-
Spontan runda som ledde till bra köp. Hittade även ett par skor, dock ej i min storlek. Men ska in på Valen, finns säkert där :))

Fått en kommentar med ingen avsändare :(( Vill ju så gärna veta vem denna snälla människa är :))

Puss & Kram
Bilder kommer senare ikv :))


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha vilken besvikelse att det var jag som glömt skriva mitt namn :p men tyvärr va de bara "lilla" jag <3

2012-03-24 @ 05:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0