Feg ??


Är det fel att lämna, skaffa eget o göra slut om man inte orkar mer? Fast man ändå vill leva tillsammans som en familj, älskar ju dessa 2 otroligt mkt.
Men de enda vi gör är o bråkar !!

Vet inte hur jag ska göra, mår så jävla dåligt !!
Alltid trött o hängig, inte en gång de finns ett leende på läpparna i hans närhet. Vännerna, familjen o mitt älskade barn, även jobbet. ni får mig att le, att må bra, de känns bättre med er i närheten. Men så fort man kommer hem så försvinner det :((

Vad ska jag göra ??


Kommentarer
Postat av: Ida

Fick en gång höra att kärlek ska vara lätt, för då är det rätt & när det är rätt så blir det lätt.,

Svaret finns i ditt hjärta, sök där. Kram

2012-03-17 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0