Fredag


Oh jobb till 15.15 :))
Efter de for jag till Sofie, upp om där för att sen bege oss till Malmö för att fixa presenter till systern min :))
Hittade även en fin påsk kruka att ha i köket och en blomma till det.
Efter de kollade vi på lägenhet, men inget intressant :( tyvärr. Vill så gärna flytta både till hus eller större lägenhet men även vill vi komma ner i hyra och spara mer. Hur detta ska gå i hop vet jag inte :) men blir väl så att vi bor kvar här och fixar o donar så vi trivs tills vi skulle komma över ngt billigare eller tills jag vet mer om jobb för då har vi säker inkomst och kan bo lite dyrare.

C tog tydligen med sig nappen från dagis så i 2 dagar har Jamie sovit utan napp :)) så nu har vi gömt napparna här hemma och han somnade ikv utan napp :)) stora duktiga älskade underbara unge. Hoppas de håller i sig. Så nu har jag 6 oanvända nappar i förpackning. Någon som är intresserad? :))


Kommentarer
Postat av: Kim

pressent till mig ;) roligt <3

2012-03-31 @ 08:36:44
URL: http://kimstankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0