Ensam :)


Idag åker Niki hem efter att ha varit här ett par dagar. Haft mysigt tillsammans :) lämnar henne på stationen i eftermiddag så hon kommer hem till mamma o Bo igen!

Oh då blir jag helt ensam :) C o Busen är iväg och får lite egen tid. Skönt för dem och så kommer de hem i morgon igen :) så jag ska städa och fixa lite här hemma tänkte jag. Hoppas bara han oxå blir nöjd med resultatet sen :)
Känns skönt och få vara lite ensam och kunna fixa och doma. Ikv blir de film mys med mig själv, köpte 4 nya filmer igår så ska se en av dem. Och sola ska jag oxå göra :)

Ha en trevlig lördag :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket är bästa solariet nu då? :)

2012-05-21 @ 06:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0