Stängning & Grillning


Mådde kasst när jag vaknade idag, men 2 Alvedon och så var jag redo för jobb :) Stängning på jobbet idag och vill ju gärna inte vara sjuk. Dels är de tråkigt att vara hemma, förlorar pengar och sen så gillar jag ju mitt jobb :)

Efter jobb när jag kom hem så fixades de i trädgården lite och så grillades det :) Hjärtat hade gjort pyttipanna och köpt ett grill wook järn eller vad de nu hette :) Så rödbetor och ägg till det. Smaskens, godare än vanligt faktiskt.

Lång dag på jobb i morgon oxå, sen ska vi fixa här inne. Finns inte så mkt att göra ute just nu. Gräset kommer väl till helgen och sen är de tråkigt väder just nu med :(

På återseende mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0