Julklapp!!


Ah ett perfekt erbjudande ger min små systrar den perfekta julklappen :)
Kommer bli så himla roligt. Can't wait :)


Kimsing: gör de kullerbyttan fel så var de väl inte bra för nacken eller så :/
Men han är jätte duktig ;)

Somnade halv 12 igår och vaknade kvart i 9. Inte vaknat en enda gång, så himla skönt. Så energi till tusen direkt, nu har jag handlat, städat och duschat och snart ska jag slänga i 2 maskiner tvätt :) Härligt!
I morgon ska jag baka bullar.
Oh vara en lite husmor, ska se om jag kan göra lite mat bullar oxå, pizza bullar kanske :)


Kommentarer
Postat av: Berit

Oj oj vad du är duktig :-)Skulle kommit på fika om du bott närmre! Kram

2012-11-15 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0