Kullerbytta :)


Ah min sann och da, han gör så många kullerbyttor så jag orkar inte räkna :)
Tänkte då att när börjar de göra dessa?
Nyfiken som jag är, oh trotts allt är det ju kul att jämföra lite med andras barn oxå. Vare sig man vill eller inte så blir det så :/ Du säger kanske inget, men du tänker det. Garanterat :) !!
Ja åter till kullerbyttor, tydligen farligt nu då :/ Va f.n, blir trött på allt som är farligt och inte får göras...

Igår hade vi fredags mys hos Jasse & Caspian. Körde dit direkt efter jobb, det blev lek, bus, tjöt och kaffe. Och sen blev jag & busen bjudna på pizza. Inte helt fel :) Tack<3


Kommentarer
Postat av: syrran

vrf är de farligt med att göra kullebytta?=)

2012-11-10 @ 19:28:51
URL: http://kimstankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0