Våga för att vinna ??


Är det så det heter?

Fick väl ett "jobb erbjudande" idag kan man väl säga :) På en plats där jag varit innan? Slängde iväg ett mail till chefen, så på måndag kan jag nog få ett mail tillbaka. Hoppas självklart på positiv respons :) Men då är frågan, blir det ett JA och jag får komma tillbaka. Ska jag då tacka ja, ta mitt pick och pack, säga upp lägenheten och bege mig mot nya äventyr?

Är i ett lyckorus, men samtidigt väldigt kluven! Oh att jag aldrig kan veta. Men blir det så, jag då är jag fan där för att stanna och jag ska satsa allt till 100% och ge järnet!

Btw, ligger nerbäddad i sängen efter 14,5 timmes jobb. Det var länge sedan jag jobba så många timmar ;)

GOD NATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0