God Middag :)


Slappat framför en film nu på morgonen och tänker göra det en stund till :) sen blir det en pw för att hämta busen!
Ikv åker jag till Simrishamn igen ;)
Ska se om jag får tag på lite färg så jag kan börja måla och bli klar med det jag tänkt ;) Jobb hela helgen fre-sön sen lite ledig nästa vecka men har busen 15 Tim så ska nog hinna klart med målningen :) Hoppas de bara inte är allt för dyrt :)

Har beställt nya promenad skor så hoppas de har kommit :) måste bli bättre på promenader. Hoppas även mina nagel saker har kommit, har fått en bokning :) Så roligt att komma igång med det, kanske något jag skulle satsa på ordentligt?
Ja för vad vill jag göra med mitt liv, vad vill jag ha för jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0