Fredag :)


Då är denna dagen snart slut :)
Jag har hunnit med att jobba, motionera, tvätta och haft fredags mys med mig själv ;)
Åter igen får jag hänga kläderna i lägenheten då de ej är torra :( Så himla tråkigt, men då har jag något att göra i morgon innan Jasse bjuder på kaffe ;)
Hämta kläder till både mig och busen ska oxå hinnas med, hämta upp datan och sola lite hade jag oxå velat göra innan jobbet kallar igen :)

Har ju varannan helg på torgan året ut ;) detta tänkte jag kombinera med att bara inringnings vikarie på ett bemannings företag i Skurups kommun, på förskolorna där :)
Oh igår gick jag ett samtal, så ett vik på 50-60% i 6 mån inom hemtjänsten fick jag oxå :) Härligt när det finns jobb ;)
Förstår nu vfr folk lever på bidrag, jag har ju 3 jobb :) haha!!

Kolla gärna in min nya blogg ;)
Http://nagelyohanna.blogg.se
Oh boka gärna in er och få fina naglar till ett bra pris ;)

Sov så gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0