Fredag!


Och jobb hela helgen! Och jag får ta med mig busen redan idag :D
Nästa vecka börjar inskolning för busen på backstugan. Hoppas allt går bra och att han kommer trivas med 2 dagis. Någon läsare som har erfarenhet av de med dubbla dagis?

Kom till Trelleborg i onsdags kväll, torsdagen bestod av bil letande och prutande :) Vi var duktiga jag och Memsi ;) haha!

Sorterade och slängde ut en massa som skulle på tippen. Fick ju hjälpa C med det då de även är mina saker som skulle slängas :) Så nu är han ett steg längre i sin flytt. Hoppas de snart får flytta så han får komma rätt i de nya hemmet :)

Nej jag får väl snart börja plocka undan mina saker så vi är redo att köra sen när busen ska vila. StålMorfar ska vara barnvakt ikv :) Busen är dö snorig så han har varit hemma både idag och igår :( Hoppas de snart blir bättre så vi kan börja inskolningen :)



Vilken tur Sofie ;)



Kommentarer
Postat av: Sofie

De kommer säkert gå hur bra som helst :)) säkert jätte skoj i början iaf med massa nya kompisar tror inte man märker försen efter ett tag om de skulle va nåt :)
Fy bubblan vad du är redig, nästa gång du är i stor stan så packa handskar med o kom o va duktig här genom att putsa mina rutor :p

2012-09-07 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0