Gammalt inlägg & kossor!


Ett inlägg från igår som ej blivit uppdaterat kom in nu :) Bättre sent än aldrig ;)

Pappa C köpte ett gossedjur idag till busen, en KOSSA som säger MUUU!!
Haha, busen gillar kossor och de låter så himla härligt när han säger mu :)
Underbara unge <3

Jobbat ikv och snart somnar jag. I skolningen går toppen och busen trivs. Lämnade honom ensam idag och det gick bra. I morgon är det heldag ensam :/ Hur kommer det gå ??
Lite smått nervös, men jag tror han fixar det jättebra. Efter jobb och dagis ska vi leka med S & N medans Mamma & B är på banken :) Sen kör vi till Värnamo över helgen <3
Sover hos K föra att sen hitta på lite under fredagen och sen åker vi ut till pappa och käkar middag där och jag & busen sover över :) Hoppas även K stannar på middag :)

Planerat, eller ja de har vi väl inte gjort men bestämt lite har jag & S gjort ikv. En rolig grej. Oh nu känner jag att jag vill göra alla utbildningarna de har. Men en sak i taget :)
Oh jag längtar!!

Sov så gott <3

Oh just de, måste dela med mig av en bild på busen från i natt. Han vaknade strax innan 4 och var hungrig så fick snällt stiga upp och fixa en mack och ett glas mjölk till honom :) haha! Galen panna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0