God Morgon!


Vaknade tidigt idag oxå, fortfarande inte helt okej :( Är väll bara att inse att jag inte klarar av att festa till 3 på natten längre :/ Mattias sa att de var pga sexuella aktiviteter på nätterna så jag får hoppas de är så :)

Kvällen/natten var perfekt!
Vill tacka alla inblandade som var med och gjorde kvällen oförglömlig :)
TACK!

Kim tycker vi ska göra om detta vid 30 års ålder så de är väl dax att börja planera nu Sofie?
Storslaget måste de bli när vi nollar ju, eller vad säger du? :)

(oh du kanske inte gillar rumpan Sofie, men jag låter ändå den vara kvar)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ingen fara visa du mitt ass :p hmm ja de får vi se :) visst fan hade vi skoj men bjuda till på sånt o sen folk skiter i att kom
À eller inte bryr sig om att skaffa barnvakt försen dagarna innan är tråkigt :((

2012-09-05 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0